воскресенье, 17 апреля 2011 г.

Перша моя нагорода

Ще я нічого в себе в блозі не зробила, а вже отримала першу нагороду. Дуже мені приємно, це спонукає до праці. Велике дякую Canadiya за такий аванс!
Такс, а тепер спробую виконати умови нагородження.
1. Подякувати за нагороду
2. Розмістити в своєму блозі посилання на блог того, хто подарував нагороду
3. Розмістити в своему блозі логотип нагороди
4. Подарувати нагороду 15 блогам
5. Додати посилання на ці 15 блогів.
6. Відправити коментарі номінатнтам з повідомленням про їх нагороду
7. Написати 7 цікавих фактів про себе

Отже, пункт 1 - виконано. Пункт 2, здається,теж (якщо не вийшло, то Надійку прошу написати мені). Пункт 3 зараз буду робити. Над пунктами 4, 5 і 6 треба подумати, бо я справді новачок.

Пункт 7- факти про себе, а от чи цікаві...
1. Живу в Рівному і дуже люблю своє місто.
2. Може, комусь це видасться дивним, але я щаслива, що народилася і живу саме в цій країні.
3. Обожнюю свою сім"ю: синульку, чоловіка і мамусю.
4. Читання, музика, походи, йога, англійська  - це все моє.
5. Зовсім недавно відкрила для себе світ рукотворних див.
6. Ніколи не могла собі уявити, що стільки часу пропадатиму в неті
7. Хочу вівідати багато цікавих місцин. Серед них найперші - Ірландія та Аргентина.

2 комментария:

  1. Юля, факти цікаві!!! Вітаю з нагородою!
    пи.си.: я, між іншим, теж родом з твоїх країв ;-)

    ОтветитьУдалить